lördag 31 oktober 2009

Melinda! <3

Heeej!!
Jag tänkte skriva om världens bästa vän...... Melinda!

Vi har varit kompisar sen vi kanske var 4-5 år. Nånting sånt, jag vet inte precis. Men typ! :D


Men Melinda är ALLTID rolig att vara med!
Hon får mig ALLTID att le!
Hon har ALLTID varit en utav mina bästa vänner!
Hon har ALLTID lyssnat om man har haft problem!
Hon är duktig på att sjunga och spela gitarr!
Och hon har bra humor!
Och hon är ALLTID pratglad.


Det finns mycket mer att skriva om henne.

Vi har gått i samma klass sen förskolan. Men nu går vi på helt andra skolor. Så vi ses inte så ofta! Det är väldigt synd! :(
Men vi ses ibland på bussen.

Jag får även lyssna på hennes galna historier som har hänt henne under dagen. Det som är det bästa med det är att inte JAG behöver babbla så himmla möe. Också är det roande.

Men hon är iaf bäst!

Saknar dig!! <33>



4 kommentarer:

moodh sa...

:)
tack emma !!! :D
du äe oxå allt de där !! :D
du glömde skriva att jag äe pratglá oxå ^^
och du lyssnar alltid på mina galna historier som har hänt under min långa fina dag ^^
kmr alltid att finnas där om du får
problem !!! :) <333333 // Melinda :)

Emma sa...

Tack melinda!! :) Nu har jag lagt till att du är en väldigt pratgla och att jag får lyssna på dina historier. Tack och jag finns för dig!! <33 :) jag tänkte inte riktgt på det då. Jag hade problem att få med allt! Men jag trodde typ att jag hade fått med det viktigaste men jag hade visst glömt det viktigaste. hehe!! Ibland är man riktigt trög! Hehe! :) Tack! :) och jag finns för dig om du har problem! Jag såg dig även i skolkatalogen och du var fiin!! :) Ses!! :) <33333333 <33 <33333

moodh sa...

USCH ! :o
jag ser juh ut som en flodhäst på två ben på kortet !! :o
och en apa på friends kortet ! ;s
jag såg dejj och shiet va gullig du va då ! ^^
men att jag äe pratgla´ måste juh självklart vara med ^^
haha och du äe verkligen skiiit bra lyssnare ^^ <333333333

Emma sa...

Nää!! de gör du ju inte alls!! d´Du va ju jätte fin ju! Tack!! :D <33
Ja det måste det verkligen! Om man inte vet det då känner man inte dig iaf! Hehe!! :) Tack!! (igen) hehe! <33 <33333333 <3333